UA | PL

Повернення або обмін товарів належної якості не регламентується окремо Законом України “Про захист прав споживача”

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки Вашого замовлення.
Якщо вами був придбаний якийсь товар, який не підійшов вам за розміром, фасоном, забарвленням або характеристикам, Ви маєте право звернутися в інтернет-магазин faster.in.ua протягом 14 (чотирнадцяти) днів, починаючи з наступного дня після доставки  замовлення і вимагати на законних правах обмін товару або повернення витраченої суми, якщо немає аналогічного відповідного товару і немає інших альтернатив для обміну.

Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених п. 6.1. Договору оферти, чинним законодавством України.

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

Повернення Товару належної якості за адресою Продавця, здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред’явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем у своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.

Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.

Повернення товару, у випадках, передбачених законом та Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контакти»


Як оформити повернення / обмін?
Ви можете скористатися формою зворотного зв’язку з темою “Обмін і повернення”, номером замовлення, номер телефону для зворотного зв’язку (якщо він відрізняється від зазначеного в замовленні), фото та детальним описом ситуації. Ми зв’яжемося з Вами протягом доби з моменту отримання звернення.
Звернутися до оператора за телефонами:
 ☎ +38 097 923 24 24

Протягом години після отримання заяви (в робочий час з 9-00 до 18-00, крім суботи та неділі), ми зв’яжемося з Вами за вказаним в замовленні номером телефону.


Способи повернення / обміну
Доставити товар самостійно за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська, 143/2, 03150, з понеділка по п’ятницю з 11-00 до 18-00.
Під час доставки вашого наступного замовлення, якщо такий буде Вами зроблений.
Транспортною компанією, якою було доставлене ваше замовлення в вашому місті.
Зверніть увагу: повернення або обмін товару здійснюється тільки після попереднього узгодження з нашим менеджером!
Якщо повернення або обмін відбувається з причини неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення або обмін здійснюється за рахунок faster.in.ua
У разі якщо повернення або обмін товару відбувається не з вини faster.in.ua- транспортні послуги будуть платними в залежності від вартості послуг компанії перевізника.


Способи відшкодування грошових коштів
– готівкою
– банківська картка
Зверніть увагу: зробити повернення грошових коштів або обмін товару ми зможемо протягом 1-2 робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду.
Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані.
При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковки та відсутність механічних пошкоджень.
Кожне звернення з питання обміну або повернення розглядається індивідуально.

ukUkrainian
Call Now Button